Hyvinvointialueen laskuja ei lähetetä enää Kivran ja OmaPosti-palvelujen kautta
Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue luopuu 02.05.2024 alkaen Kivran ja OmaPosti-palvelun käytöstä. Mikäli asiakkaalla on ollut käytössä sähköinen postilaatikko, laskut ovat ohjautuneet automaattisesti palveluun ilman, että asiakas on itse valinnut laskun toimitustavan. Tämä on johtanut siihen, ettei asiakas aina ole huomannut laskun saapumista palveluun ja laskuja on jäänyt epähuomiossa maksamatta.
Toukokuun alusta alkaen hyvinvointialueemme ei lähetä enää laskuja Kivran ja OmaPosti-palvelujen kautta.
Asiakkaistamme liki 20 prosenttia käyttää verkkopankin e-laskusopimusta. Laskun nopein ja varmin toimitustapa onkin e-lasku ja suosittelemme tekemään e-laskusopimuksen omassa verkkopankissa. Myös verkkosivuiltamme löytyy ohjeita e-laskusopimuksen tekemiseen.