Asiakaslaskutuksessa viivästyksiä
14.3.2023 8.23Päivitetty: 16.3.2023 6.29
Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen asiakaslaskutuksen aloitus on osittain viivästynyt lähdejärjestelmien teknisistä haasteista johtuen.
Asiakkaille voi tulla alkuvuonna joko saman kuun aikana tai muuten lyhyen ajan sisällä useita laskuja. Tämän vuoksi laitamme automaattisesti laskuille 60 päivän maksuajan. Viivästykset koskevat pääasiassa Espoon alueen laskutusta. Pahoittelemme teknisten ongelmien aiheuttamaa haittaa.
Lisätietoa asiasta saat numerosta 029 151 2000 (arkisin klo 8–16).
Laskun maksamista ja maksuaikaa koskevissa kysymyksissä voit olla yhteydessä Sarastian asiakaspalveluun puhelimitse numeroon 020 639 9400 (ma-pe klo 8–16) tai sähköisen asioinnin kautta osoitteessa www.sarastia.fi(ulkoinen linkki).