Vammaispalvelujen asiakaslaskutus on osittain viivästynyt

5.5.2023 6.33

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen asiakaslaskutus on osittain viivästynyt. Voit saada lyhyen ajan sisällä useita laskuja alkuvuoden aikana muodostuneista asiakasmaksuista tai asuntosi vuokrista. Tämän vuoksi me laitamme automaattisesti kaikille viivästyneinä lähteville laskuille normaalia pidemmän 60 päivän maksuajan. 

Palvelujen asiakasmaksujen laskut 

Asiakasmaksuina laskutetaan esimerkiksi ateriat, ylläpito ja lyhytaikaisen hoidon maksut. 

Jos tarvitset laskuille lisää maksuaikaa tai sinulla on muuta kysyttävää laskujen maksamisesta, voit olla yhteydessä Sarastian asiakaspalveluun 

Jos kysymyksesi koskee laskun sisältöä, ole yhteydessä suoraan palveluasi tuottavaan yksikköön.

Vuokralasku Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueelta

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue laskuttaa vuokria asunnoista, joiden vuokranantaja on aiemmin ollut kaupunki, kunta, Eteva tai Kårkulla. 

Jos tarvitset tällaiselle laskulle lisää maksuaikaa tai sinulla on muuta kysyttävää laskujen maksamisesta, voit olla yhteydessä Sarastian asiakaspalveluun 

Vuokralasku muulta organisaatiolta 

Jos saat laskun vuokrastasi joltain muulta kuin Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueelta, ota yhteyttä laskun lähettäneeseen tahoon. Löydät yhteystiedon laskulta. 



Pahoittelemme laskujen viivästymisistä sinulle aiheutuvaa haittaa.