Olemme aina asiakkaan puolella

Kiireetön hoito on paikoin ruuhkautunut hyvinvointialueellamme. Takaisinsoittoajat ovat pitkittyneet ja vastaanottoajoista on pulaa.
Ymmärrämme, että tilanne turhauttaa asiakkaita. Meille jokaisen asiakkaan huoli omasta terveydestä on yhtä tärkeä.
Haluamme kiittää hyvinvointialueen asukkaita ymmärryksestä. Kiireettömän hoidon haastavan tilanteen taustalla on monia syitä: pula sote-ammattilaisista, koronapandemian aiheuttama hoitovelka ja osittain myös hyvinvointialueuudistus.
Haastava tilanne ei ole yksittäisen sote-työntekijän vika. Sote-ammattilaisemme ovat aina asiakkaan puolella ja tekevät parhaansa, jotta jokaisen asiakkaan tilanne saadaan ratkaistua parhaalla mahdollisella tavalla ja mahdollisimman pikaisesti.
Puhelimessa arvioimme asiakkaan hoidon tarpeen, annamme neuvontaa ja ohjausta. Jos sinulla on kehitysideoita tai haluat antaa palautetta palveluistamme, se tulee tehdä palautepalvelumme kautta.
Anna palautetta | Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue (luvn.fi)
Hoidon tilanne vaihtelee toimipaikoittain. Olemme korjanneet haastavaa tilannetta monin keinoin: Takaisinsoittoruuhkaa on purettu viikonloppuisin. Lääkärille on avattu puhelinaikoja. Täytämme avoimia työpaikkoja jatkuvasti.
Asiakkaana voit luottaa siihen, että soitamme sinulle takaisin. Soita vain kerran. Numerosi tallentuu järjestelmään.
Kiitos, että ymmärrät, että teemme parhaamme. Olemme aina puolellasi.