Olemme aina asiakkaan puolella

14.6.2023 6.29Päivitetty:14.6.2023 10.57
Kolme hoitajaa

Kiireetön hoito on paikoin ruuhkautunut hyvinvointialueellamme. Takaisinsoittoajat ovat pitkittyneet ja vastaanottoajoista on pulaa.​ 

Ymmärrämme, että tilanne turhauttaa asiakkaita. Meille jokaisen asiakkaan huoli omasta terveydestä on yhtä tärkeä.  ​ 

Haluamme kiittää hyvinvointialueen asukkaita ymmärryksestä. Kiireettömän hoidon haastavan tilanteen taustalla on monia syitä: pula sote-ammattilaisista, koronapandemian aiheuttama hoitovelka ja osittain myös hyvinvointialueuudistus. ​ 

Haastava tilanne ei ole yksittäisen sote-työntekijän vika. Sote-ammattilaisemme ovat aina asiakkaan puolella ja tekevät parhaansa, jotta jokaisen asiakkaan tilanne saadaan ratkaistua parhaalla mahdollisella tavalla ja mahdollisimman pikaisesti. ​ 

Puhelimessa arvioimme asiakkaan hoidon tarpeen, annamme neuvontaa ja ohjausta. Jos sinulla on kehitysideoita tai haluat antaa palautetta palveluistamme, se tulee tehdä palautepalvelumme kautta. 

Anna palautetta | Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue (luvn.fi) 

Hoidon tilanne vaihtelee toimipaikoittain. Olemme korjanneet haastavaa tilannetta monin keinoin: Takaisinsoittoruuhkaa on purettu viikonloppuisin. Lääkärille on avattu puhelinaikoja. Täytämme avoimia työpaikkoja jatkuvasti.​ 

Asiakkaana voit luottaa siihen, että soitamme sinulle takaisin. Soita vain kerran. Numerosi tallentuu järjestelmään. 

Kiitos, että ymmärrät, että teemme parhaamme. Olemme aina puolellasi. 

Koko Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue