Asiakkaan kokemuksella on merkitystä
Haluamme, että asiointi palveluissamme on sujuvaa ja helppoa. Syyskuussa aloitamme tietyissä toimipisteissämme kokeilun, jossa testaamme asiakaspalautteen keräämistä uudella tavalla.
Kävitkö juuri terveysasemalla tai hammashoidossa? Millaista palvelua sait? Missä onnistuimme, missä voisimme vielä parantaa? Palaute on aina saajalleen hyödyllinen, oli se sitten kiittävää tai korjaavaa.
Testaamme asiakaspalautteen keräämistä uudella tavalla. Aloitamme kokeilun 10.9.2024 seuraavissa toimipisteissä:
Lääkärin/hammaslääkärin/terveydenhoitajan vastaanottokäynnit:
- Lohjan terveysasema
- Samarian terveysasema
- Tapiolan terveysasema
- Haukilahden hammashoitola
- Ruusulinnan hammashoitola
- Espoon keskuksen perhekeskuksen äitiys- ja lastenneuvola
- Kirkkonummen hyvinvointikeskuksen neuvola
Palvelun käytön jälkeen lähetämme osalle asiakkaista tekstiviestin, jossa pyydämme palautetta käytetystä palvelusta.
- Tekstiviestin lähettäjätietona on LUVN tai numero 18102.
- Palautekyselyyn vastaaminen on maksutonta.
- Annettua palautetta ei yhdistetä vastaajaan.
- Lisätietoja saat kyselyn yhteydessä.
Jos siis saat tekstiviestin, anna äänesi kuulua! Palautetta kannattaa antaa, sillä sen avulla autat meitä kehittämään palvelujamme. Otamme mielellään vastaan palautetta toiminnastamme – mikä toimii ja missä voisimme vielä parantaa. Kiitos, että vastaat kyselyyn!
Palautekyselyn käyttö laajenee syksyn ja ensi vuoden aikana myös muihin palveluihin ja yksiköihin. Kerromme uudenlaisen palautekyselyn laajenemisesta verkkosivuillamme, kun se on ajankohtaista.
Voit antaa palautetta toiminnastamme edelleen myös palautepalvelussamme.