Laajennamme asiakaspalautteiden tekstiviestikyselyä useisiin yksiköihin

11.6.2025 5.57
Henkilön käsissä on matkapuhelin.

Olemme syksystä 2024 lähtien keränneet asiakaspalautteita tekstiviestikyselyjen avulla seitsemässä eri yksikössä terveysasemien, neuvolan ja suun terveydenhuollon palveluissa. Lue uutinen aloituksesta

Kesäkuussa laajennamme asiakaspalautteiden keräämistä myös useisiin muihin yksiköihin. 

Tavoitteenamme on kerätä kattavasti tietoa eri palveluidemme ja kanavien asiakaskokemuksesta. Raportoimme tuloksista palvelutuotannon kuukausikatsauksessa, joka julkaistaan verkkosivuillamme

Palvelun käytön jälkeen lähetämme osalle asiakkaista tekstiviestin, jossa pyydämme palautetta käytetystä palvelusta. 

  • Tekstiviestin lähettäjätietona on LUVN tai numero 18102. Kyselylinkki on tietoturvallinen.
  • Palautekyselyyn vastaaminen on maksutonta.
  • Annettua palautetta ei yhdistetä vastaajaan. 

Jos siis saat tekstiviestin, anna äänesi kuulua! Palautetta kannattaa antaa, sillä sen avulla autat meitä kehittämään palvelujamme. Otamme mielellään vastaan palautetta toiminnastamme – mikä toimii ja missä voisimme vielä parantaa. Kiitos, että vastaat kyselyyn! 

Voit antaa palautetta toiminnastamme edelleen myös palautepalvelussamme

Syys-toukokuun aikana olemme lähettäneet noin 20 000 asiakaspalautekyselyä. Lue uutinen siitä, millaista palautetta olemme saaneet

Koko Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue