Hammashoidon laskutus

Vastaamme kysymyksiisi hammashoidon laskuista, hinnoista ja maksujärjestelyistä.

Ota yhteyttä

 

Eräpäivän siirrot ja muut maksamiseen liittyvät asiat

Maksamiseen liittyvissä asioissa (esim. eräpäivän siirto) olethan yhteydessä Sarastiaan, Sarastia Oy asiakaspalvelu puh. 020 6399 400 tai Sarastia asioi verkossa(ulkoinen linkki).

Hammashoidon laskut ja hinnat

Laskun loppusumma koostuu käyntimaksusta ja sinulle tehdyistä toimenpiteistä. Esimerkiksi hampaan paikkaus voidaan ilmaista toimenpiteen laajuudesta riippuen termillä 1-3 pinnan täyte, joka kuvaa, miten montaa hampaan pintaa on käsitelty. Eri ammattilaisten käyntimaksut ovat eri suuruisia. Katso tarkat summat asiakasmaksujen sivulta. 

Jos haluat kysyä hammashoidon laskun sisällöstä tai asiakashinnoista, voit ottaa meihin yhteyttä ympäri vuorokauden lähettämällä kiireettömän viestin Lunna.fi(ulkoinen linkki) -asiointipalvelun kautta, vastaamme viestiin kolmen arkipäivän kuluessa.

Lunna(ulkoinen linkki)

Voit myös soittaa meille arkena klo 8–15 ja jättää takaisinsoittopyynnön.

029 151 2950

Oikaisuvaatimus

Voit hakea muutosta laskuun kirjallisella oikaisuvaatimuksella. Pyydämme tekemään oikaisuvaatimuksen ensisijaisesti sähköisellä lomakkeella. Ohjeet oikaisuvaatimuksen tekemiseen löytyvät sivulta Oikaisuvaatimus.

Oikaisuvaatimuslomakkeen voi myös lähettää sähköpostitse osoitteeseen kirjaamo@luvn.fi tai postitse osoitteeseen Kirjaamo, PL 33, 02033 Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue.

Haethan laskulle tarvittaessa eräpäivän siirtoa Sarastiasta puh. 020 6399 400, jottei lasku siirry perintään oikaisuvaatimuksen käsittelyn aikana. Emme pysty siirtämään eräpäivää hammashoidosta.

Maksukatto

Koko Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue